Gyakran Ismételt Kérdések:

- Milyen futárszolgálat hozza ki a megrendelt terméket?
- Szerződött partnerünk a GLS futárszolgálat.

- Mennyibe kerül a kiszállítás?
- A futárszolgálat az országon belül egységesen 2.000 Ft-ért viszi házhoz a csomagokat, viszont a házhozszállítás 25.000 Ft felett ingyenes!*

- Bármikor rendelhetek?
- Igen, rendszerünk a hét minden napján 0-24-ig fogadja a rendeléseket.

- Hétvégén is van kiszállítás?
- Nem, a csomagokat csak hétköznap tudjuk eljuttatni nektek.

- Mikor kell fizetni?
- Fizetni a futárszolgálatnak kell átvételkor, vagy a rendelés leadásakor bankkártyával

- Nekem kell fizetni a szállítási költséget?
- Igen, a szállítási költség a vásárlót terheli

- Mennyi idő alatt érkezik meg az általam rendelt áru?
- A rendelésed 5-8 munkanapon belül megérkezik.

- Csak regisztráció után tudok rendelni?
- Nem, az oldalon nincs szükség regisztrációra. A termékek kiválasztása után a kasszánál kell a megrendelői adatokat kitölteni.

- Ha egyszer már kitöltöttem a címjegyzéket, az megmarad a későbbiekben?
- Igen, a rendszer elmenti a címedet, de többet is fel tudsz venni egyszerre és rendeléskor választhatsz, hogy melyik címedre kéred a csomagot.

- Ha hibás lenne a termék kicserélitek?
- Igen, természetesen a hibás terméket ingyenesen kicseréljük, amennyiben az bebizonyosodik, hogy a hibájáért mi vagy a gyártó vagyunk felelősek és nem nálad sérült meg.


Kiszállítás:

A termék(ek) kiszállítását a GLS Hungary futárszolgálat végzi, a rendelés Szolgáltató általi visszaigazolását követő 5-8 munkanapon belül. A Szolgáltató a GLS Hungary futárszolgálat előzőek szerinti határidőben történő szállításáért felelősséget nem vállal. A GLS Hungary futárszolgálat kizárólag hétköznap, munkaidőben szállítja ki a terméke(ke)t ( 8:00-17:00 óráig ), ezért fontos, hogy szállítási címként a megrendelés során olyan cím kerüljön megadásra, ahol ez időben a terméke(ke)t át tudják venni. A GLS Hungary futárszolgálat kézbesítője az Ügyfél által megadott szállítási címen legfeljebb 10 percet tud várakozni.

A megrendelt termék(ek) lezárt borítékban/dobozban érkezik/érkeznek és amennyiben a fizetés nem előre történt, a vételárat és az esetleges szállítási díjat a számla ellenében a futárszolgálat kézbesítőjének, készpénzben kell megfizetni. Abban az esetben, ha a csomagolás az átvételkor sérült, javasolt a terméket tartalmazó csomagnak még a futárszolgálat kézbesítője jelenlétében történő felnyitása, a termék(ek) sértetlenségének ellenőrzése, és a sérülés Szolgáltató felé jelzése céljából. A futárszolgálat kézbesítője a sérült termék kézbesítéséről jegyzőkönyvet vesz fel.

A Szolgáltató a megrendelt terméke(ke)t szállítmányozó cég (a továbbiakban: futárszolgálat) igénybevételével szállítja ki az Ügyfél részére, az Ügyfél által a megrendelés során megadott szállítási címre. Amennyiben az adott megrendelés bruttó értéke eléri a 25.000 Ft-ot, a szállítás az ország egész területére díjmentes.*

A díjmentes szállítást biztosító összeget el nem érő kiszállítással megjelölt megrendelések esetén a szállítási díjat az Ügyfél viseli. Ebben az esetben a szállítási díj a számlán feltüntetésre kerül, és azt az Ügyfél által a megrendelés során választott fizetési módnak megfelelően köteles az Ügyfél megfizetni. A szállítási díj az ország egész területére egységesen bruttó 2.000 Ft.


Ünnepi kiszállítás:

Szeretnénk felhívni a figyelmedet arra, hogy csak a 2017. December 20 éjfélig leadott megrendelések esetén tudjuk garantálni, hogy karácsonyig megérkezik a csomagod.

Köszönjük megértésed!

Amennyiben további információkra volna szükséged a kiszállítás feltételeivel kapcsolatosan, akkor kérjük írj a mucci.polo [kukac] gmail.com e-mail címre, vagy hívj bennünket a +36 (30)262-5838 telefonszámon. A szállítás alatt lévő megrendelésedről a GLS Hungary tud tájékoztatást adni a +36 1 802-0265 telefonszámon, valamint az info [kukac] gls-hungary.com e-mail címen.


Garancia:

Garanciális problémával hívja a +36 (30)262-5838 telefonszámot, vagy E-mailen a mucci.polo [kukac] gmail.com címen jelezhet.

A Garanciális elérhetőségek a már hordott, hibás termékek javításával, és bevizsgálásával foglalkozik. Minden más esetben a "kapcsolat" alatti Webshop ügyfélszolgálathoz lehet fordulni.


Kellékszavatosság:

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a fogyasztónak minősülő Ügyfél a termék(ek) átvételének időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.

Az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval. [Közlési és igényérvényesítési határidők] Ptk: 6:169 §:A fogyasztó a hibát – annak felfedezése után – késedelem nélkül köteles közölni a gyártóval. A szavatossági jogok alapján a hibát a hiba kezdetekor a legrövidebb időn belül jelezni kell, ez nem jelentheti azt, hogy a meghibásodott terméket, lábbelit tovább hordja, használja vagy a keletkezett kárt növelje. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó a felelős.

Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Értelemszerűen bármely kellékszavatossági igény érvényesítéséhez a termék(ek)et vissza kell juttatni a Szolgáltató részére, az Ügyfélszolgálat megjelölt címére. A Szolgáltató kizárólag tiszta terméke(ke)t vesz át, a nem tiszta terméke(ke)t visszaküldi az Ügyfélnek.

Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Kicserélés vagy elállás esetén az Ügyfél nem köteles a termék(ek)nek azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye. A termék(ek) azon értékcsökkenését, amely a nem rendeltetésszerű használat következménye, az Ügyfél köteles megfizetni a Szolgáltató részére.

Hibás teljesítés esetén a szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik. A Szolgáltató a szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatosan az Ügyfélnél felmerült költségeket kizárólag a költségek hitelt érdemlő igazolását (számla, postai ajánló szelvény, stb. bemutatásával) követően fizet meg az Ügyfél részére. Ha a termék meghibásodásában az Ügyfelet terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában az Ügyfél köteles viselni, ha a termék karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a Szolgáltató e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett. Amennyiben bizonyítást nyer, hogy a termék hibája a teljesítést követően keletkezett (azaz a Szolgáltató nem hibásan teljesített), akkor a szavatossági jog érvényesítésével felmerült költségek (beleértve a termék Ügyfél részére történő visszaküldésének költségét is) az Ügyfelet terhelik.

Amennyiben az Ügyfél kellékszavatossági igény érvényesítésére írt nyilatkozatnak tartalmaznia kell legalább a termék hibájának leírását, a választott szavatossági igényt, az Ügyfél nevét, a szállítási címet és a rendelésszámot.

A termékismertetők és az árak esetleges elírásáért semmilyen felelősséget sem vállalunk


Panaszügyintézés:

Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a megjelölt elérhetőségeken terjesztheti elő. A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi.

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

A Szolgáltató az Ügyfél által előterjesztett kifogásokat a megadott közvetlen elérhetőségeken fogadja.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

a) Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. Békéltető Testületek elérhetőségei megtalálhatóak : http://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei: Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310. Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10. E-mail cím: bekelteto.testulet [kukac] bkik.hu Fax: 06 (1) 488 21 86 Telefon: 06 (1) 488 21 31

Budapesti Főváros Kormányhivatala Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály Címe:1052 Budapest, Városház u. 7. Levelezési cím:1364 Budapest, Pf.: 144. Telefon: 06-1-450-2598 E-mail cím: fogyved_kmf_budapest [kukac] nfh.hu c) Bírósági eljárás. Az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

Céginformációk
Cégnév: Mucsi Gergely Zoltán E.V.
Nyilvántartási szám: 58348011
Székhely: 1051 Bp. Arany János utca 18.
Adószám: 50245062-1-41
e-mail: mucci.polo@gmail.com
Telefon: +36 (30)262-5838

A termékek postázását, csomagolását és ruházati cikkeink gyártását partnerünk a CREALS KFT. végzi.
Cím: 1046 Bp. Kiss Ernő utca 4. -átvevőpont
Feladónk a GLS futárszolgálaton keresztül: CREALS KFT.

Vásárlási információk >
ÁSZF >
Adatkezelési nyilatkozat >
Elállási nyilatkozat >